ישנם מקומות שאתה מבקר וחווה והאנרגיה ממשיכה ללוות אותך ולהדהד בנשמתך, אנרגיה קסומה, עוטפת, מחבק ומכילה.. כזה הוא המקום שלך תדמור 💙 ולא פלא שהחוויה כזו מכיוון שיוזמת ובעלת ומנהלת המקום תדמור מביאה אתה האור והנשמה והמקצועיות שלה למקום בדרך האנושית הכי מדהימה שיש 🙏🌻 אני אמשיך לבקר ולהעביר את ההרצאות והמפגשים שלי במקום של תדמור, ומזמין אתכם/ן באהבה גדולה לחוות את המקום הקסום עם הנשמה והמוצרים והתכנים המופלאים במודיעין 

ג'בר חביש
מנטור בינלאומי

 איזה כייף לסיים עוד סדנה אצל תדמור - הפעם סדנת מנדלות בנקודות. אווירה נעימה ומזמינה, הסברים מדויקים, הכוונה, הכלה ואישה אחת עם לב ענק... ובין לבין גם עבודת אומנות ותוצרים מהממים של כל המשתתפות בלי קשר לרקע האומנותי שיש או אין להן. זמן איכות לעצמי. מומלץ עם חברה או עם הבת 

לימור רביד
יועצת ארגונית ועיסקית

 חנות מקסימה, עם מגון חומרי יצירה וערכות יצירה לילדים וגם לבוגרים . הערכות נבנו בהקפדה על כל הפרטים הקטנים, ערכות איכותיות, והתוצרים יוצאים מקסימים ! מי שמחפש פעילות כיפית זה המקום ! תדמור סבלנית מאוד להמלצות והסברים על הערכות. 

גילה שבתאי
מפתחת מערכות

 שמי איזנר שולה שמעתי על הסדנאות של תדמור, מהבת שלי שלקחה אליה את הנכדות והן מאוד נהנו, כמה ימים אחר כך ראיתי פירסום על סדנא של מנקדים ,מיד נרשמתי ,הייתה חוויה מדהימה עם קבוצת נשים מדהימות וכמובן הכול בזכות תדמור . כול כך נהניתי שאירגנתי קבוצת חברות לשבוע אחרי ושוב התכנסנו לערב חברתי מהנה עם תדמור האלופה. מחכה בכיליון עיניים לחזור לסדנאות .וניצלתי את הסגר וקניתי ערכות להכנת סבונים לנכדות לימי הסגר. ממליצה מאוד מאוד" על המקום של תדמור" על הסדנאות שהיא מעבירה, ומביאה, וכמובן ניתן להתפנק בשלל מתנות נפלאות שתדמור המוכשרת מציעה. 

שולה איזנר
פנסיונרית שעוסקת באומנות

 את השם של תדמור אני מכירה שנים. שמה הולך אחריה תמיד בהקשר של יצירתיות, מקצועיות, שירותיות, נדיבות הלב ואדיבות. התמזל מזלי וזכיתי סוף סוף להכיר את האישה והאגדה ✨💫. הגעתי לסטודיו של תדמור ובכל הזדמנות זכיתי להנות מרגעי קסם, התנסויות וחשיפה לחומרים שונים, סגנונות שונים ובעיקר לאווירה מתוקה. המקום עצמו מאוד מזמין, מרווח, נעים ומעוצב בצורה הרמונית וצבעונית. שמחתי מאוד שתדמור יוזמת ערכות יצירה ומנגישה להמוני משפחות, ילדים והורים ערכות יצירה מגוונות, ייחודיות שאיתן ילדים, הורים, אחים, חברים יכולים להנות יחד ולהתנסות ביצירה איכותית. המוצרים מתאימים גם לבנים וגם לבנות ולשלל גילאים. 

הילה ונטורה קסטרו
ביטוח לאומי